Aqua Pilates in the city

Καλοκαίρι, παραλία και όρεξη καμία, βαριέσαι να πας γυμναστήριο, ζεσταίνεσαι, ιδρώνεις, εκνευρίζεσαι γιατί ιδρώνουν και οι άλλοι, εκνευρίζεσαι γιατί μερικοί δεν έχουν ακόμα ανακαλύψει το νερό και το αποσμητικό.

Γυμναστική στο νερό είναι η απάντηση. Συγκεκριμένα για σένα που θες να κάνεις κάτι καινούργιο και απαιτητικό η απάντηση είναι pilates μέσα στο νερό.

Η άσκηση μέσα στο νερό ξεκίνησε ως μέσο εκγύμνασης στο τέλος της δεκαετίας του ΄80.

Στο Aqua Pilates μεταφέρονται οι αρχές της μεθόδου έξω από το νερό και προσαρμόζονται στις ιδιότητες του νερού. Η κλασική μέθοδος Pilates καθιερώθηκε από τον Joseph  Pilates και εξελίχθηκε μέσα στο νερό με μεγάλη καινοτομία τον τελευταίο καιρό από τον Βραζιλιάνο Marcelo Roque.

Τι ακριβώς είναι το πρόγραμμα aqua pilates;

Tο μάθημα γίνεται είτε σε πισίνα είτε στη θάλασσα. Η στάθμη του νερού πρέπει να φτάνει τουλάχιστον μέχρι τους ώμους. Επειδή η αναπνοή παίζει σημαντικό ρόλο στο pilates, και εδώ δίνουμε έμφαση σε αυτό και ξεκινάμε συνήθως με αναπνευστικές ασκήσεις, που μας βοηθούν να ενεργοποιούμε την κοιλιά μας.

Οι ασκήσεις γίνονται με το βαρός του σώματος μας και τη βοήθεια εξοπλισμού όπως τα βαράκια απο αφρολέξ, τα λάστιχα και τα γνωστά μακαρόνια, ή αλλιώς τα “noodles” (αν το μυαλό σου πάει στην Κινέζικη κουζίνα επίσπευσε την ανάγκη για γυμναστική άμεσα…).

Γιατί μέσα στο νερό;

Μέσα στο νερό μπορείς να γυμναστείς χωρίς να κινδυνεύεις από τραυματισμούς ή πόνους στους μυς.

Η βύθιση του ασκούμενου στο αβαρές περιβάλλον του νερού, μειώνει την επίδραση και το φορτίο που η βαρύτητα συνήθως του ασκεί.

Σπάσε τη ρουτίνα του γυμναστηρίου τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει και γυμνάσου στο νερό, για να δυναμώσεις το μυικό ιστό και να βελτιώσεις την καρδιοαναπνευστική αντοχή σου.

Η αλλαγή θερμοκρασίας δροσίζει και αναζωογονεί, ενώ η υδροστατική πίεση σου κάνει ένα διαρκές μασάζ. Σύμφωνα με έρευνες, η επαφή με το νερό διώχνει τις αρνητικές σκέψεις και την αρνητική ενέργεια, πράγμα που καθιστά το aqua pilates ιδανικό για εκείνους που θέλουν να απομακρύνουν το άγχος και το στρες.

Η άνωση του νερού, η βύθιση, η υδροστατική πίεση, η μεταβλητότητα της θερμοκρασίας  είναι στην πραγματικότητα αυτό που μπορεί να αλλάξει θεαματικά το ερέθισμα της άσκησης.

Τέλος είναι ιδανικό για αποκατάσταση τραυματισμών και για τις εγκύους.

Ποιός μπορεί να παρακολουθήσει aqua Pilates;

Το πρόγραμμα απευθύνεται πραγματικά σε όλες τις ηλικίες και μπορεί να λάβει μέρος σε αυτό ο πιο αρχάριος μέχρι και ο πιο προχωρημένος ασκούμενος. Το μάθημα μπορεί να γίνει απαιτητικό και ενδιαφέρον χρησιμοποιώντας ασκήσεις μόνο στο βαθύ μέρος της πισίνας.

Επίσης δεν είναι απαραίτητη η γνώση κολύμβησης, οπότε μη πάρεις τα μπρατσάκια σου.

Δυο με τρεις φορές την εβδομάδα από πενήντα λεπτά είναι ιδανική συχνότητα για να γυμνάσεις το σώμα σου ολοκληρωμένα.

Φόρεσε το αθλητικό μαγιό σου, βάλε το αντηλιακό σου και γύμνασε το σώμα σου όπως ποτέ πριν.

Καλό Καλοκαίρι!

Σχόλια

By | 2017-04-23T22:25:20+00:00 15 Ιούνιος, 2015|
RADIO CHAT